Emaa här (Emma* )

hej detta e emma, jag e saras polare, inte fan vet jag vad jag ska skriva suger på sånt här :S jag kan berätta en rolig historia!!! :D 


Alla barnen kom från tippen
utom Göte
han fastnade under massa bröte


Alla barnen fick pengar av slavhandlaren
utom Bengt
det var honom de hade krängt


Alla barnen älskade åskvädret
utom Sixten
han blev träffad av blixten                                         

Alla barnen lekte
utom Siv
hon hade tagit sitt liv

  och detta e till sara !!!!!!!!!!!! hon e ju tyypp  halv halv finne :D

Hur sänker man en finsk ubåt?"
"Man simmar ner och knackar på, varpå finnarna öppnar och säger: Vi är minsann inte lika dumma som norrmännen!"



Kommentarer
Postat av: :D

hahahahaha skitt braa emma!! hahahah<33

2011-05-25 @ 13:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0